خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی دوو در اسلامشهر

نصب و تعمیرات ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج

تیم متخصصین مستر تعمیرچی با بیش از ۱۵ سال تجربه و دارای مجوز، نمایندگی های معتبر تعمیرگاه مجاز تعمیرات ظرفشویی و تکنسینهای مجرب، متعهد و کارآمد می باشد.

تعمیرکاران ما قادرند انواع ماشین ظرفشویی خانگی، صنعتی، رومیزی و… را در محل مورد نظر شما عیب یابی و تعمیر نماید.این نکته بسیار قابل توجه است که تعمیر ماشین ظرفشویی شما عزیزان توسط تعمیرکار مجرب مستر تعمیرچی در منزل یا محل کار شما انجام میگردد و دیگر نیاز به جابجایی و تلف کردن وقت خود ندارید.

تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج

***مژده برای رستوران ها، کافه ها، بیمارستان ها، هتل ها و ارگانهای خصوصی و دولتی: تعمیر ماشین ظرفشویی صنعتی توسط تیم مستر تعمیرچی در محل انجام میگردد.***

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج

استفاده از ماشین ظرفشویی و نگهداری آن بسیار ساده و آسان است، اما ممکن است به تعمیر ماشین ظرفشویی نیاز داشته باشید. برای این منظور، می توانید به وب سایت های مختلف خدماتی برای یافتن تعمیرکاران حرفه ای مراجعه کنید. در این بخش از مطلب، تمامی مسائل مربوط به تعمیر ماشین ظرفشویی را بررسی خواهیم کرد تا هر گونه ابهام یا سوالی که ممکن است داشته باشید، برطرف شود.

تعمیر ظرفشویی یکی از خدمات مستر تعمیرچی می باشد، در نظر داشته باشید که با رعایت اصل مشتری مداری به تعمیرات ظرفشویی شما پرداخته می شود، تعمیر ظرفشویی نیازمند تخصص است و برای حفظ کیفیت دستگاه حتما باید از قطعات اصلی استفاده نمود که این امر تنها در مستر تعمیرچی امداد محقق می شود.تمامی قطعات مصرفی ماشین ظرفشویی ، از جنس اصلی همان برند می باشد که مستر تعمیرچی ضمانت اصالت ان را تضمین می کند.

تعمیر ماشین ظرفشویی در محل

دستگاه‌های موجود در بازار با مشکلات مختلفی روبرو می‌شوند. از جمله مشکلات عمده آن‌ها، سفید شدن ظروف شیشه‌ای، عدم تمیز شدن ظروف و باقی ماندن لکه‌های روی آن‌ها، عدم خروج آب از دستگاه، عدم ورود آب به دستگاه، عدم خشک شدن ظروف پس از شستشو، عدم روشن شدن دستگاه، شکستگی قاب دستگاه، مدت زمان طولانی برای شستشو و غیره قابل اشاره هستند.
 

ماشین ظرفشویی امروزه جزو اساسی ترین وسایل برای خانم های خانه به حساب می آید، مجموعه مستر تعمیرچی با نمایندگی هایی که در سطح استان دارد مفتخر است جهت رفاه حال شما عزیزان در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرکار ظرفشویی را در محل اعزام نماید.

مزایای استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در محل به شرح زیر میباشد:

تیک آبی خطرات ناشی از انتقال دستگاه به بیرون از منزل شما مانند دزدی یا صدمه به دستگاه را تهدید نمی کند.

تیک آبی در هزینه ها صرفه جویی می شود.

تیک آبی از نزدیک ناظر تعمیرات ظرفشویی خود و تعمیر و تعویض لوازم خواهید بود.

تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج

نحوه استفاده از خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج

  1. در ابتدا با نزدیکترین شعبه تعمیر ماشین ظرفشویی تماس حاصل نمایید یا انلاین درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.
  2. مشخصات شما همراه با مشکل دستگاه ثبت میگردد.
  3. مشخصات تعمیرکار به شما اعلام می شود.
  4. در کوتاه ترین زمان تعمیرکار ظرفشویی جهت خدمات و رفع عیب در محل حاضر میشود.

 

تعمیر ماشین ظرفشویی کرج

ماشین ظرفشویی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

ماشین ظرفشویی از قطعات فنی و تخصصی زیر تشکیل شده است:

۱. مخزن: قسمتی است که ظروف در آن قرار می‌گیرند و توسط پمپ آب شستشو می‌شوند.

۲. پمپ آب: این پمپ آب را از منبع آب دریافت کرده و آن را به طور قوی درون ماشین پمپ می‌کند تا ظروف را شستشو کند.

۳. هیدرولیک: سیستم هیدرولیک در ماشین ظرفشویی برای حرکت و نگهداری دستگاه استفاده می‌شود.

۴. صفحه کنترل: صفحه کنترل ماشین ظرفشویی که در بالای آن قرار دارد، به کاربر امکان می‌دهد برنامه‌های مختلف را برای شستشوی ظروف انتخاب کند و تنظیمات را تغییر دهد.

۵. سیستم تحریک سیمانکردها: این سیستم تحریک می‌کند که سیمانکردها آب را دریافت کرده و آب مورد نیاز برای شستشوی ظروف را تامین کنند.

۶. سیستم خشک کننده: این سیستم به ظروف کمک می‌کند که سریع‌تر خشک شوند، به‌طوری که آنها آماده برای استفاده بعدی باشند.

۷. سیستم حذف کننده ناخالصی‌ها: این سیستم از طریق فیلترها و جاروبرقی‌های مختلف تمام ناخالصی‌ها و لکه‌هایی را که بر روی ظروف می‌ماند، حذف می‌کند.

۸. موتور: موتور در ماشین ظرفشویی برای تغذیه قطعات مختلف از جمله پمپ آب و سیستم تحریک سیمانکردها استفاده می‌شود.

۹. سیستم کنترل دما: برخی از ماشین‌های ظرفشویی به یک سیستم کنترل دما مجهز هستند که به خاطر تنظیم بهینه دمای آب برای شستشوی ظروف استفاده می‌شود.

۱۰. سیستم ایمنی: ماشین ظرفشویی همچنین دارای سیستم‌های ایمنی مثل قفل کودک و سیستم خاموش شدن خودکار در صورت وقوع خطا یا مشکل است.

تعمیر ماشین ظرفشویی کرج

خرابی رایج ماشین ظرفشویی

۱. عملکرد نامناسب: ممکن است ماشین ظرفشویی به درستی کار نکند و ظروف را به طور کامل نپاک کند یا سطحی کمی پوشانده را به تمیزی نیاز داشته باشد. این مشکل ممکن است به دلیل گرد و غبار، چربی، ظروف به اشتباه در ماشین قرار گرفته باشند یا علت دیگری مانند خرابی قطعات داخلی باشد.
۲. لرزش یا صداهای عجیب: اگر ماشین ظرفشویی زمانی که در حال کار است لرزش زیادی دارد یا صداهای عجیبی تولید می‌کند، ممکن است چیزی در داخل ماشین گیر کرده باشد یا قطعات داخلی آن خراب شده باشند.
۳. شوره زدن ظروف: اگر بعد از شستشوی ظروف آب نمکی روی آن‌ها بماند، ممکن است دلیل آن فشار آب نگه‌داشته شده روی ظروف باشد یا نیاز به شستشوی شیر آب باشد.
۴. لکه‌های زنگ زده: در برخی از موارد، پس از شستشوی ظروف ممکن است لکه‌های زنگ زده روی آن‌ها به چشم بیاید. این مشکل ممکن است به دلیل آب سخت، استفاده از مقدار زیاد مواد شوینده و یا خرابی قطعه جلوگیری از تشکیل لکه باشد.
۵. پر شدن زیاد مایع شوینده: ممکن است ماشین ظرفشویی به طور مداوم مایع شوینده مصرف کند و صدها لیتر آب در هر دوره استفاده بکند. این مشکل ممکن است به دلیل استفاده از مقدار زیاد مایع شوینده، خرابی قطعات داخلی یا خرابی در سنسورها باشد. در صورت بروز هر یک از این مشکلات، توصیه می‌شود با تعمیرکار ماشین ظرفشویی تماس بگیرید و مشکل را تشخیص دهید.
خطاهای رایج ماشین ظرفشویی

 

خطاهای رایج ماشین ظرفشویی

با توجه به داشتن سیستم نرم افزاری، اگر دستگاه‌ها امروزی با مشکل مواجه شوند، خطایی با کد یا پیام خطا خاصی در صفحه نمایش ظاهر می‌شود. هر شرکت برند، کد مشخص خود را دارد و با مطالعه دفترچه دستگاه مشکلات را می‌توانید تشخیص دهید و در صورت لزوم آن‌ها را برطرف کنید.

در اکثر موارد، مشکلات نرم‌افزاری با ریست مجدد دستگاه قابل برطرف شدن هستند. روش‌های ریست کردن دستگاه‌ها متفاوت است و در دفترچه آن به تفصیل توضیح داده شده است. برای اقدام های لازم، تنها کافیست دفترچه راهنما را با دقت مطالعه کنید. در صورت عدم اشنایی و حل نشدن مشکل ارور ماشین ظرفشویی با کارشناسان مستر تعمیرچی مشاوره رایگان داشته باشید.

خرابی ماشین ظرفشویی پاکشوما در کرج

نکات نگهداری از ماشین ظرفشویی

همان‌طور که در قسمت قبل اشاره شد خرابی ماشین ظرفشویی ارتباط مستقیمی با شیوه نگهداری از آن دارد. بدون شک هر چه در نگهداری دستگاه با دقت و دانش بیشتری عمل کنید بالتبع از خرابی و بروز مشکل جلوگیری می‌نمایید. در این بخش به چند مورد از ملزومات جهت نگهداری بهتر دستگاه ماشین ظرفشویی اشاره می‌کنیم.

  • در ابتدا سعی کنید دستگاهی خریداری کرده که دارای برند معتبری باشد و حتماً خدمات پس‌از فروش داشته باشد.
  • حتماً نصب دستگاه را به کارشناسان و نمایندگی ها بسپارید و از آن‌ها بخواهید که آموزش‌های لازم را در اختیار شما قرار دهند.
  • جهت جلوگیری از آسیب الکتریکی به ماشین ظرفشویی توسط نوسانات برق حتماً لازم است از محافظ و یا ترانس استفاده نمایید.
  • بعد از هر بار شستشو واشر دور درب‌ها را تمیز کنید و با باز نگه داشتن درب اجازه دهید تا واشرها کاملاً خشک شوند.
  • نظافت داخلی دستگاه را رعایت کنید و سعی کنید هر شش ماه یک‌ بار به وسیله سرکه سفید به جرم‌گیری و ضد عفونی داخل دستگاه بپردازید.
  • فیلتر دستگاه را به‌صورت دوره‌ای بازدید کنید درصورتی‌ که دارای عیوب ظاهری بود و یا آلودگی بر روی آن مشاهده کردید آن را تمیز کرده و اگر مشکل برطرف نشد آن را تعویض نمایید.
  • سعی کنید از نمک شستشو جهت رسوب گیری دستگاه استفاده کنید تا از به وجود آمدن مشکلات بعدی جلوگیری نمایید.
  • قبل‌ از شستشو ظروف، اضافات غذا را جدا کرده و سپس ظروف را در فاصله‌ای مناسب از هم قرار دهید.
  • سعی کنید ظرف‌ های بزرگ‌تر را در گوشه‌های دستگاه قرار دهید تا مانع از چرخش آب‌ پاش دستگاه نشود و به‌هیچ‌عنوان بیشتر از ظرفیت دستگاه در آن ظرف قرار ندهید.

کلام آخر

مجموعه مستر تعمیرچی برای رفاه حال شما عزیزان علاوه بر اینکه هزینه تعمیرات ظرفشویی را کاملا شفاف سازی نموده است ، پیرو درخواست شما عزیزان آموزش تعمیرات ماشین ظرفشویی را به شما عزیزان در صورتی مشکل توسط خود شما قابل حل شدن باشد برای شما عزیزان به صورت تلفنی ارائه می دهد.

جهت درخواست تعمیر ماشین ظرفشویی خود با ما تماس بگیرید.

تماس با ما

تعمیر ماشین ظرفشویی در کرج