تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

تعمیرات یخچال سامسونگ تخصص و دانش بسیار بالایی می خواهد و بدانید که استفاده از تعمیرکاران غیر مجاز ضرر مالی زیادی به یخچال شما وارد می کند. تعمیر یخچال سامسونگ توسط مستر تعمیرچی در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد.فرقی نمی کند که یخچال شما چه برندی داشته باشد ، در تیم تخصصی مستر تعمیرچی انواع یخچال ،فریزر و ساید بای ساید عیب یابی و تعمیر می شود.

تعمیر لباسشویی اسنوا در جهانشهر
۰۹۱۲۸۶۵۲۹۲۱
خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در کرج
بهترین نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در کرج
***متخصصین مستر تعمیرچی انواع یخچال و فریزر و ساید بای ساید سامسونگ را در محل تعمیر می کنند.***

خدمات تعمیر یخچال سامسونگ در کرج به چه صورت است؟

  1. مجموعه مستر تعمیرچی خدمات تعمیر یخچال سامسونگ را در محل یا منزل شما ارائه میدهد.
  2. بعد از تماس ؛ مشخصات شما ثبت میگردد و نام تکنسین به شما معرفی میگردد.
  3. تعمیرکار مجموعه مستر تعمیرچی در کوتاه زمین زمان در محل شما برای ارائه خدمات حاضر می شود.
  4. نسبت به برند دستگاه شما ؛ تعمیرات یخچال با استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت انجام می گردد.
  5. بعد از اتمام کار فاکتور و شرح هزینه ها ارائه می گردد.

مزیت های استفاده خدمات تعمیر یخچال در محل به شرح زیر میباشد :

  • هنگامیکه تعمیر یخچال در محل کار یا منزل شما سروران گرامی انجام گردد دغدغه ای بابت جابه جایی و ضربه دیدن  دستگاه نخواهید داشت.
  • با تعمیر در محل از پرداخت هزینه زیاد جابجایی معاف می شوید.
  • از ابتدا تا انتها در جریان خدمات تعمیر یخچال خود اعم از تعویض یا تعمیر قطعات  قرار میگیرید.

با توضیحات ذکر شده ؛ اگر دستگاه شما خراب است ، همین حالا با مستر تعمیرچی تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن تکنسین های ما در محل مورد نظر شما حضور پیدا کنند.

نصب و تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

تفاوت خدمات مستر تعمیرچی با سایر شرکت ها :

تیک آبی بعد از تماس برای درخواست تعمیر یخچال در منزل ؛ تعمیرکار مستر تعمیرچی ظرف کمتر از یکساعت در محل شما حاضر می شود.

تیک آبی تعمیرکار مجموعه مستر تعمیرچی برای خدمات یخچال فریزر در منزل با لباس فرم و تجهیزات ابزاری کامل در محل شما حضور پیدا می کند.

تیک آبی هنگام حضور تعمیرکار مستر تعمیرچی کلیه مسائل بهداشتی جهت خدمات تعمیر یخچال رعایت می شود.

تیک آبی تعمیرات در همان منزل شما بدون خروج دستگاه در کمترین زمان انجام میگردد.

تیک آبی ۹۰ روز گارانتی خدمات

تیک آبی تامین قطعات اصل و اورجینال

تیک آبی بیش از ۱۰ سال سابقه

تعمیرات یخچال سامسونگ در کرج

تعمیر انواع یخچال سامسونگ در کرج

یخچال ساید بای ساید سامسونگ و دیگر مدل های آن، با مصرف انرژی کم و درجه بالایی از کارکرد عالی برخوردار است و انتخابی بسیار مناسب برای خرید محسوب میشود.

آن ها قابلیت تفکیک و تنظیم رژیم غذایی را دارند و از به روزترین تکنولوژی استفاده میکنند. بدلیل اینکه یخچال ساید بای ساید سامسونگ دارای تکنولوژی مدرنی است، تعمیر آن باید تنها توسط تعمیرکاران مجاز انجام گردد. به همین دلیل، تناقض است تعمیر آن را به تعمیرکاران بدون مجوز نسپرد.

تعمیر یخچال ساید سامسونگ در کرج

شرکت های تولید کننده یخچال هر سال سعی می کنند با طراحی های جدید به نیازهای افراد بیشتری پاسخ دهند. یخچال های ساید سامسونگ بیشترین طرفدار را دارند و مصرف کنندگان ایرانی از آنها استفاده می کنند. شرکت مستر تعمیرچی نیز تلاش می کنند، با تغییرات تکنولوژی یخچال های سامسونگ بهترین خدمات تعمیر را ارائه کند. مدل های مختلف یخچال ساید بای ساید که توسط تکنسین های مستر تعمیرچی  تعمیر می شوند عبارتند از: یخچال های سری ساید بای ساید، درب فرانسوی، چهار درب و فامیلی هاب.

تعمیر یخچال فریزر سامسونگ در کرج

شرکت سامسونگ تولید کننده یخچال فریزر با انواع مدل های تک درب، فریزر بالا و فریزر پایین است. مستر تعمیرچی نیز به تعمیر انواع مدل های یخچال فریزر سامسونگ می پردازد. کافی است با شماره تلفن  شرکت ما تماس بگیرید تماس بگیرید تا خدمات نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ ما را دریافت کنید.

تعمیر یخچال سامسونگ در کرج تخصصی

تعمیر یخچال معمولی سامسونگ در کرج

با پیشرفت تکنولوژی، مدل های جدیدتری با ویژگی های اضافی به بازار عرضه شده، اما یخچال های معمولی سامسونگ همچنان در بسیاری از خانه ها استفاده می شوند.

در صورتی که یخچال معمولی سامسونگ شما خراب شده است، بهترین راه حل این است که به تعمیرکار مستر تعمیرچی مراجعه کنید و با کارشناسان مشاوره تلفنی رایگان داشته باشید.

تعمیر یخچال فریزر پایین سامسونگ در کرج

یخچال سامسونگ مدل فریزر پایین به دلیل فضای مناسب و قابلیت قرار دادن مواد غذایی به راحتی در آن، یک گزینه مناسب برای خرید می‌باشد. در این مدل، فن‌هایی که در پشت آن قرار دارند، هوا را خنک و سرد نگه داشته و از برفک و یخ زدگی در یخچال جلوگیری می‌کنند.

در صورت بروز مشکلات مانند عدم کارکرد فریزر یا عدم خنک کردن یخچال، پیشنهاد می‌شود با تعمیر کاران مجرب مستر تعمیرچی تماس بگیرید. تامین قطعات اصل و اورجینال از مهم ترین مزایای استفاده از خدمات ما می باشد.

تعمیرکار یخچال سامسونگ در کرج

تعمیر کار یخچال سامسونگ در کرج

تعمیرکار یخچال سامسونگ در کرج، باید دانش فنی بالا، توانایی تشخیص درست مشکلات و تجربه کافی در تعمیر یخچال را داشته باشد. تعمیرکارانی که در مستر تعمیرچی مشغول به فعالیت هستند، مدارک و دوره‌های آموزشی مربوط به تعمیرات را گذرانده‌اند. این تعمیرکاران بر اساس زمانبندی شما، به محل شما می‌آیند.

سرویس کار یخچال سامسونگ ارسال شده توسط گروه ما ، به روزترین دانش و مهارت‌ها را در زمینه تعمیر یخچال سامسونگ دارد و تجربه‌ای طولانی در تعمیر یخچال فریزر سامسونگ دارد. این سرویس کاران بعد از ارائه خدمات، گارانتی و فاکتور هزینه را ارائه می‌دهند و در پاسخگویی به مشتریان از اخلاق و احترام پیروی می‌کنند. همچنین، آنها ملزم به رعایت بهداشت و پروتکل‌های بهداشتی در منزل شما هستند و یک یونیفرم رسمی و کارت شناسایی معتبر دارند.

سرویس و تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

ایرادات رایج یخچال سامسونگ کرج

علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال سامسونگ:

مواد غذایی در یخچال سامسونگ ممکن است یخ بزنند به دلایل مختلف مانند تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی در ترموستات یا برد الکترونیکی، و قرار دادن مواد غذایی در مقابل فن یخچال. برای رفع این مشکلات، بهتر است به تعمیرکاران مجرب تعمیر یخچال سامسونگ تماس بگیرید.

تیک آبی داغ شدن موتور یخچال سامسونگ

موتور یخچال در حالت عادی گرم است و این گرما برای نگرانی شدن نیاز به دمای بالای ۷۰ یا ۸۰ درجه سانتی گراد دارد. اگر متوجه شدید که دمای یخچال بالا است، ابتدا آن را از برق جدا کنید و سپس یک تعمیرکار برای بررسی مشکل را بخواهید. ممکن است نیاز به تعویض موتور یخچال باشد که شما قادر نیستید آن را انجام دهید. موتور یخچال یکی از مشکلات رایج در یخچال‌های ساسونگ است. اگر موتور یخچال شما با مشکلی مواجه شد، می‌توانید از خدمات مستر تعمیرچی استفاده کنید و برای اطلاع از قیمت موتور یخچال، با ما  تماس بگیرید.

تیک آبی آسیب دیدگی فن یخچال سامسونگ

خرابی فن کندانسور یخچال باعث مشکل در عملکرد خنک سازی یخچال می‌شود. این قطعه مهم در روشن ماندن و خنک کردن یخچال نقش دارد. اگر ایرادی در فن کندانسور وجود داشته باشد، ممکن است یخچال به‌خوبی خنک نشود یا همچنان روشن بماند و حتی ممکن است اصلا روشن نشود. این خرابی می‌تواند باعث آسیب به کمپرسور یخچال شود. اگر صدایی از کندانسور می‌شنوید و بدنه یخچال داغ شده است، احتمالا مشکل از فن کندانسور است.

مرکز مجاز تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

تیک آبی برفک زدگی یخچال سامسونگ

مشکل اصلی یخچال سامسونگ در برفک زدن است. این مشکل معمولا با قطع برق برای مدتی حل میشود، اما بعد از مدتی دوباره تکرار میشود. دلیل این مشکل در ورود هوای گرم به داخل یخچال و تماس آن با هوای سرد داخل یخچال است که باعث تشکیل برفک میشود. برای بررسی دلیل این مشکل میتوانید نزدیکی برفک ها به درب فریزر را بررسی کنید، اگر برفک ها نزدیک درب هستند، احتمالا درب به درستی بسته نشده است که ممکن است خرابی لاستیک درب باعث این مشکل شود.

تیک آبی تولید بوی نامطلوب از یخچال سامسونگ

مشکل بوی نامطبوع در یخچال معمولا دلیل پیچیده‌ای ندارد، می‌تواند ناشی از غذاهای خاصی باشد یا غذاهای فاسد در آن باقی مانده باشد. همچنین، ذغال بوگیر داخل یخچال هم ممکن است خراب شده باشد. راه حل این مشکل شامل نگهداری و بسته بندی صحیح غذاها، استفاده از جوش شیرین داخل یخچال و تعویض آن به صورت دوره‌ای است.

تیک آبی چرا دمای یخچال سامسونگ بالا می رود؟

در یخچال سامسونگ، بالا رفتن دما ممکن است به دلایل مختلفی از جمله مشکل در سنسور محیطی، خراب شدن فن داخل فریزر و ایراد در برد الکترونیکی باشد. تعمیر این مشکلات را می توانید با استفاده از تکنسین های متخصص مستر تعمیرچی انجام دهید.

تعمیر یخچال سامسونگ در کرج و خرابی های آن

ارور های رایج یخچال سامسونگ وعلل آنها

  • خطای ۱e یا se در یخجال سامسونگ : وصل نبودن جریان برق یخچال
  • ارور ۴e در یخجال سامسونگ:معیوب شدن سنسور دیفراست فریزر
  • خطای ۵ و ۵e در یخجال سامسونگ:قطع شدن جریان برق یا وجود مشکل در سنسور فریزر
  • کد خطای ۶e در یخجال سامسونگ:خراب شدن سنسور دمای محیط
  • خطای ۸e در یخجال سامسونگ: معیوب شدن سنسور یخساز
  • خطای ۲۳e در یخچال سامسونگ: وجود مشکل در فن کندانسور
  • خطای ۲۵e در یخجال سامسونگ: معیوب شدن سنسور دیفراست
  • خطای E33  در یخجال سامسونگ: عملکرد نادرست لوله پرکن آب
  • خطای E39 در یخچال سامسونگ: ایراد در سنسور یخساز
  • خطای ۴۰e در یخجال سامسونگ: خراب شدن فن فریزر
  • خطای E84 یاC84 در یخجال سامسونگ: قفل شدگی روتور
  • خطای E85 در یخچال سامسونگ:قطع بودن جریان برق و بی ثباتی جریان در مبدل pda

در صورت بروز هر یک از این خطاها، توصیه می شود از یک تعمیرکار مجرب یخچال سامسونگ برای بررسی و رفع مشکل استفاده کنید.

انواع تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

نصب یخچال سامسونگ در کرج

شرکت مستر تعمیرچی یک شرکت معتبر و حرفه‌ای در زمینه تعمیر و نصب یخچال‌ سامسونگ است. این شرکت قادر به نصب انواع یخچال‌های سامسونگ در شهر کرج است. تیم فنی مجرب و ماهر این شرکت با دقت بالا مدل‌ها و ابعاد یخچال‌های سامسونگ را در نظر می‌گیرند و آنها را نصب می‌کنند.

شرکت مستر تعمیر چی از تکنولوژی‌های پیشرفته و استفاده از قطعات اصلی استفاده می‌کند. با نصب یک یخچال سامسونگ، شما می‌توانید از ویژگی‌های پیشرفته و عملکرد خوب این برند نه تنها برای حفظ مواد غذایی خود بلکه برای نگهداری بهتر از آنها هم لذت ببرید.

تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

هزینه تعمیر یخچال سامسونگ

در صورتی که یخچال فریزر شما دچار خرابی شده است و به تعمیرکار نیاز دارید، مطلع شدن از قیمت تعمیر یخچال سامسونگ در کرج از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر شرایط امروزی شرکت مستر تعمیرچی کم ترین نرخ تعمیرات را به همراه ارائه فاکتور قبل از انجام خدمات و تعیین نرخ آن را برای مشتریان فراهم کرده است.

هزینه تعمیر یخچال سامسونگ در کرج به نوع تعمیرات بستگی دارد:

  • شارژگاز یخچال در محل
  • تعویض یا تعمیر کلیه قطعات اصلی متناسب با برند یخچال شما
  • تعمیر یا تعویض برد الکترونیکی یخچال فریزر شما
  • تعویض لاستیک دور درب یخچال وفریزر
  • تعویض فیلتر آب یخچال ساید
  • شستشوی یخچال
  • تعمیردمپر یخچال
  • تعویض کمپرسور یخچال

تماس با ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.