آموزش تعمیر داکت اسپیلیت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. آموزش تعمیر داکت اسپیلیت

آموزش تعمیر داکت اسپیلیت

آموزش تعمیر داکت اسپیلیت
آموزش تعمیر داکت اسپیلیت

داکت اسپلیت یکی از معمول ترین  سیستم تهویه مطبوع است که عملکرد بسیار خوب سرمایشی و گرمایشی دارد. داکت اسپلیت دارای بسیاز زیادی  است و در صورتی که به صوزت درست و دقیق  نصب نشود و یا راه اندازی آن به صورت دقیق و مطمئن نباشد، کارکرد داکت اسپلیت کم می شود و نمی تواند انتظار ما را بر طرف کند.

تعمیرات داکت اسپلیت

مستر تعمیر چی پس از  شروع به کار و زدن دفتر خود اقدام به ثبت نام افرادی که قصد داشتند این حرفه را یاد بگیرند کرد و پس از آموزش کامل، آنها را استخدام نمود و شرایط کاری بسیار خوبی را برای این افراد در نظر گرفت تا برای همیشه از این متخصصین با استعداد استفاده نماید.

مطمئنن بسیاری از افراد به دنبال راهنمای نصب و تعمیر داکت اسپلیت می باشند و ما برای این افراد به جای آماده کردن متن های آموزشی که وقت زیادی را از شما می گیرد برای شما و همچنین برای یاد گیری هرچه بیشتر شما می توانید با شماره شماره تماس های ما تماس  بگیرید و از متخصصین ما به صورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید.

آموزش تعمیر داکت اسپیلیت
آموزش تعمیر داکت اسپیلیت

مستر تعمیرچی اماده خدمات رسانی شبانه روزی به شما عزیزان می باشد

متخصصین ما همه روزه  آماده پذیرش درخواست برای تعمیر و نصب شما عزیزان می باشند و حتی در روز های تعطیل می توانید با ما تماس بگیرد و از خدمات حضوری و غیر حضوری ما استفاده کنید. مستر تعمیر چی با کادری بسیار متخصص آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

خدمات تخصصی داکت اسپلیت

مستر تعمیر چی  بصورت شبانه روزی اماده اراده خدمات داکت اسپلیت می باشد و می توانید مطمئن از خرید وسایل مورد نیاز تعمیر از ما باشید.قطعات مورد استفاده ما از جنس اصلی و دارای گارانتی می باشند تا خیال شما عزیزان راحت شود.

سرویس داکت اسپیلت

ما در این مرکز با ارائه خدمات متنوع و حرفه ای سرویس داکت اسپلیتو تعمیر تخصصی انواع دستگاه داکت اسپلیت قصد داریم تا طول عمر دستگاه شما را برایتان بیشتر کرده و شما را از پرداخت هزینه های اضافی راحت کنیم. یک سیستم حرارتی برودتی مطابق با تکنولوژی روز که ریموت دار است و سریع دمای فضا را تغییر می دهد، برای هر خانواده ای می تواند خوشحال کننده باشد.

برای اینکه خوشحالی تان را حفظ کنید لازم است بیش از یکبار به ما سر بزنید. یعنی منتظر نمانید تا داکت اسپیلت دچار صدا های عجیب و غریب و مشکلات عدم کارکرد شود، سپس به سراغ تعمیر داکت اسپیلت بروید. بلکه در طول مدتی که در حال استفاده از دستگاه هستید، همچنین از قبل از آن لازم است یک سری رفتار های از پیش تعیین شده در قبال کولر گازی خود داشته باشید.

سرویس سرمایش داکت اسپیلت

برای شروع کار ابتدا فیلترهای داکت اسپیلت را به آهستگی خارج کرده و تمیز کنید و یا در مواقع لزوم حتما فیلترهای آن را تعویض نمایید.

سپس سراغ نظافت رادیاتورهای داکت اسپلیت خواهیم رفت که با استفاده از شیشه پاک کن و پارچه ای تمیز می توان این کار را انجام داد. سپس باید گاز مبرد داکت اسپلیت را تنظیم نمایید یکی از اقداماتی که حتما باید به آن اهمیت دهید این است که حتما میزان گاز دستگاه را چک کنید تا در صورت لزوم گاز آن را شارژ نمایید.

در این بخش باید دقت زیادی را به خرج دهید چرا که در این قسمت سرمایش دستگاه تعیین می شود. با انجام تمام ای مراحل در و پنجره را ببندید و با استفاده از داکت اسپیلت از باد خنک و هوای مطلوب خود لذت ببرید.

سرویس گرمایش داکت اسپیلت

برای راه اندازی سیستم گرمایش این دستگاه باید همانند سرویس سرمایش آن, سیستم گرمایش را هم سرویس نمایید. به همین سبب می بایست که بدانید اگر از موتورخانه برای گرمایش استفاده میکنید ابتدا باید شیرهای آب گرم را باز نمایید تا آب وارد موتورخانه گردد.

سپس نوبت به هواگیری میرسد تا در زمان گرم کردن اطراف سر و صدایی ایجاد نکند. حال نوبت به تنظیم سیستم گرمایش آن میرسد که باید با کمک دکمه Heat بر روی ترموستات این کار را انجام دهید.

در این مرحله می توانید دمای مورد نظر خود را تعیین کنید نکته قابل تامل این است که درجه گرما را کم کم افزایش دهید تا محیط بیش از حد استاندارد گرم نشود مثلا می توانید دما را از۱۸ درجه شروع کنید.اگر هوا سرد شد می توانید درجه را افزایش دهید.در نهایت با توجه به نکات ذکر شده می توانید از سیستم گرمایش دستگاه لذت ببرید.

در صورت بروز هر گونه مشکل با ما تماس بگیرید تا بتوانیم یا با حضور متخصیین یا تلفنی مشکل شما عزیزان را حل کنیم.
آموزش تعمیر داکت اسپیلیت
آموزش تعمیر داکت اسپیلیت

۵ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.